××ورود ممنوع××

خرید بک لینک
کوچه 'علی چپ'میخندم...ساده میحرفم...ساده میگذرم...بلند میخندم و با هر سازی میرقصم...نه اینکه دلخوشم!نه اینکه شادم و از هفت دولت آزاد!مدتی طولانی شکستم، زمین خوردم، سختی دیدم، حسرت خوردم و حالا...برای 'زنده ماندن' خودم را به کوچه 'علی چپ' زده ام...روحم بزرگ نیست...دردم عمیق است...میخندم که جای زخمها را نبینیدچهارشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ♦ 17:44 ♦ ابوالحسن فخرانی ♦ ××ورود ممنوع××...

ما را در سایت ××ورود ممنوع×× دنبال می‌کنید

برچسب: کوچه, نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:58

صفحه بندی